dinsdag 17 december 2013

Kerstkaartenactie!!

Oke, door de drukte zijn we er wat laat mee maar we willen de leuke actie van vorig jaar toch nog een keer doen dit jaar. Er worden steeds minder 'echte' kerstkaarten verstuurd en dat vinden wij erg jammer. We blijven het altijd leuk vinden om de kamer te versieren met alle gekregen kaarten. Om het versturen van echte kerstkaarten wat te stimuleren hebben we de volgende actie:

Stuur ons een zelfgemaakte kerstkaart en maak kans op het volgende pakket.



Zorg dat je zelfgemaakte kerstkaart binnen is op 31 december. Op deze laatste dag van het jaar zullen we om 12.00 een winnares bekend maken van bovenstaand pakket! Uiteraard vinden we het erg leuk als er zoveel mogelijk van onze artikelen gebruikt/verwerkt zijn op de kaart maar dit is niet noodzakelijk...

We zien graag jullie kerstkaarten tegemoet!!

Groetjes Claudia

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke actie en wat een superleuk pakket kun je winnen (vooral de template staat op mijn verlanglijstje) daar ga ik natuurlijk mijn best even voor doen.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zo kom je wel in de Valentijnsstemming. Ik zal morgen even aan de slag gaan.

    groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yesss en ik weet al welk kaartje je krijgt ;) hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat leuk! Ik ga kijken of ik ergens een gaatje kan maken om mee te doen! Ik vind post ook altijd zo leuk!! Ik ben voor! Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kaart is klaar ! gaat morgen op de bus, zou hij nog op tijd komen ??
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen