donderdag 14 februari 2013

Chronology

Van Claudia kreeg ik een stapeltje 6x6 papier Chronology van Papermania voor een kaartje.
Moest er even over nadenken maar opeens was er toch inspiratie.
De basis is een vierkante kaart van Kraft dit combineert prachtig met dit dessinpapier.
Ook kreeg ik een stukje canvas en daar heb ik een label op gestempeld. deze is een onderdeel van een grote stempel van Papermania.
Heb het canvas gepoetst met distress inkt.
De stans van de klok is uit mijn eigen collectie, deze gepoetst met zwarte distress inkt en daarna een koperen tintje gegeven met alcoholinkt.
Als finishing touch een Pen Nib van Tim Holz. deze heb ik ook bewerkt met alcohol inkt zodat deze een mooi koperen tintje heeft.
Natuurlijk zijn alle randjes van het papier gepoetst en wel met Walnut Stain distress inkt.
Vind het zelf wel een stoere kaart en geschikt om naar een man te sturen.....

 
Groetjes van Anneke

3 opmerkingen:

  1. vind je kaart heel leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart!
    Ik heb dat papier ook gekocht, maar ben er nog niet mee aan de slag geweest. Moet nog even broeden in mijn hoofd, voordat ik weet wat ik er me ga maken. Die van jou is een supermooie mannenkaart.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen