donderdag 26 januari 2012

Vrijkaartje voor de beurs in Hardenberg!

Jah, we mogen weer vrijkaartjes gaan verloten voor de beurs in Hardenberg! Het lijkt nog ver weg maar voor we het weten is het alweer zo ver dus kijk vast in jullie agenda's en reserveer een plekje op vrijdag 24, zaterdag 25 of zondag 26 februari! Scrapbookzolder verloot 4 vrijkaartjes, 1 via het Scrapbookzolder-blog en de andere 3 kaartjes via de blogs van onze DT-leden Anneke, Anneke en Anette!


Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor een vrijkaartje:
- we zouden het leuk vinden als je volger wordt van ons blog
- zet het bericht op je eigen blog
- laat hieronder een berichtje achter

Zondag 19 februari zullen we de winnaars bekend maken en maandag de 20e zullen de kaartjes verzonden worden. Misschien tot ziens in Hardenberg!

Groetjes Claudia

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke candy! Daar doe ik als Hardenbergbeurs bezoeker graag aan mee! De candy afbeelding staat al op mijn blog!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, daar wil ik wel graag heen, dus een vrijkaartje is nooooooit mis, natuurlijk! Het berichtje staat op mijn blog, ik was al volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op zich zou ik er wel voor in zijn, zij het niet dat we de 24e vertrekken richting Zeeland...anders is Hardenberg lekker dichtbij voor mij.

    Voor iedereen die wel heengaat: VEEL PLEZIER !!!!!!!!!

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik was al een volger en de afbeelding staat nu ook op mijn blog. Het lijkt me heel fijn om een vrijkaartje te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supers, ik waag graag een kansje!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze beurs stond al genoteerd in mijn agenda! Samen met mijn dochtertje maken we er een echte meidendag van. Dus ja, ik doe graag mee met deze candy!!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ik wil graag meedoen met de candy.
    ben er nog nooit geweest.
    wil er met mijn dochter wel naar toe.
    liefs henny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik doe graag mee, het staat al op mijn blog!
    http://freubelgerda.blogspot.com/2012/01/vrijkaartjes-hardenberg.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Claudia,

    Graag doe ik mee!!! maar...ik heb geen blog!!

    Lieve groet, Marly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke candy! Het staat allemaal al op mijn blog....en nu maar duimen!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke actie!! En maak graag kans op een kaart. Schaam me diep dat ik nog geen volger was...maar heb dat nu snel gedaan! Veel plezier in Hardenberg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kans! In het najaar is de beurs aan mijn zieke neus voorbij gegaan, dus die schade wil ik dol graag inhalen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het lijkt me leuk om naar deze beurs te gaan ,ben er nog nooit geweest.En het lijkt me ook leuk om jullie in het echt te zien.\ben nog maar pas bezig met scrappen/ groetjes Paola

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele prachtige candy en ik wil heel graag een poging wagen een kaartje voor deze beurs te winnen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik ben nieuw in scrap/papercrafing land, en vond het niet makkelijk om wat nederlandse sites/blogs te vinden! Waar moet je beginnen met zoeken? Goed, nu dus wel wat gevonden :) Hardenberg is me nog iets te ver weg (vanuit Den Haag), dus ik loot niet mee, maar volg jullie nu wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat jullie een vrijkaartje weggeven, ik wil graag een gokje wagen.
    Volger was ik al.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Claudia
    Ben van plan om naar Hardenberg te gaan dus een vrijkaartje komt altijd van pas...
    Leuk gebaar van Scrapbookzolder!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi.

    Het lijkt me leuk om kaartjes te winnen voor deze beurs, ik zou er namelijk graag naar toe willen.
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo

    Het lijkt me leuk om mee te doen vooor de vrijkaartjes
    maar mijn blog werkt niet dus kan ik daar niks opzetten

    groetjes @nneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Claudia,

    Natuurlijk wil ik ook graag kans maken op vrijkaartjes voor Hardenberg.
    Het geld voor de entree wat ik daarmee uitspaar kan ik natuurlijk weer mooi besteden bij jou!!!!
    Ik zie je in Hardenberg.

    Groetjes Marly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk zeg. Ben een beetje laat, kan ik nog meedoen??? Nou ja zie het wel.

    BeantwoordenVerwijderen