woensdag 31 augustus 2011

Candy: vrijkaartje Crea Weekend najaar Hardenberg!

Het is weer tijd voor een candy!
30 september, 1 en 2 oktober 2011 staan we weer op de beurs en dit keer op het Crea Weekend najaar Hardenberg 2011. Hiervoor hebben we 5 vrijkaartjes weg te geven! 2 vrijkaartjes worden weggegeven via dit blog en de overige 3 kaartjes via de blogs van mijn DT-leden, klik op hun foto om naar hun blog te gaan.



Wat moet je doen om kans te maken op een kaartje via het Scrapbookzolder-blog:
- Wordt volger van ons blog (als je dit nog niet bent).
- Plaats de candy op je eigen blog in de sidebar.
- Laat een berichtje achter zodat ik weet dat je kans wilt maken op een vrijkaartje.

23 september maak ik de winnaars van de kaartjes bekend zodat er nog genoeg tijd is om de kaartjes te versturen!

Groetjes Claudia

11 opmerkingen:

  1. Hoi Claudia, Nauurlijk wil ik heel graag meedoen en een vrijkaartje winnen voor de gezelligste beurs in Hardenberg, want daar is het altijd weer heel leuk. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Claudia, graag doe ik mee voor een vrijkaartje voor de beurs in Hardenberg.
    Ga daar samen met mijn dochter naar toe.

    Groetjes bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooh gaaf. Ik denk ik sowieso naar de beurs en een vrijkaartje zou helemaal super zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor de creaweekend in Hardenberg wil ik wel heeel graag een vrijkaartje winnen , want daar is het altijd weer heel leuk, en ik woon aardig dichtbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke candy! Daar doe ik graag aan mee...hou ik eventueel een klein beetje meer budget over om iets extra's te kopen zodat ik dat weer op mijn creaties kan laten zien...
    Ik ben volger geworden en de candy staat op mijn blog...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoorde dat dit een hele leuke beurs is! Ben er nog nooit geweest, maar eens moet de eerste keer zijn:-)
    Alvast bedankt voor deze leuke kans en voor iedereen die mee doet...succes!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben nog nooit op de beurs in Hardenberg geweest, lijkt me leuk! (lekker dichtbij...)
    Bedankt voor deze leuke kans, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, dat is natuurlijk niet tegen dovemansoren gezegd! Lijkt me leuk!
    Ik doe graag mee,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, natuurlijk doe ik graag mee met het verloten van een kaartje. Lijkt me leuk om deze beurs eens te bezoeken, 'k ben er nog nooit geweest,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke candy, daar doe ik graag aan mee.
    We waren al van plan om te gaan, dus dan komen gratis kaartjes goed van pas.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, leuk!!!!
    Ik ga in ieder geval naar Hardenberg. Ben dol op die beurzen! Alles afstruinen op zoek naar leuk materiaal en ideetjes opdoen. Altijd gezellig, zo'n beurs.

    BeantwoordenVerwijderen