woensdag 8 juni 2011

Tim Holtz distress inkt!

Je kent het vast... je hebt een aantal kleuren distress inkt maar welke zijn het ook alweer... steeds zoeken naar de doosjes en onthouden welke kleuren je ook alweer nog nodig hebt... Toen ik aan het surfen was op het internet kwam ik een handig overzicht tegen hiervoor. Ik wilde jullie dit niet onthouden alleen krijg ik het bestand niet op het blog... Het is een PDF bestand en dat kan ik hier blijkbaar niet uploaden. Het is me ook nog niet gelukt om het te converteren naar jpeg. Hier volgt de link naar de site en download dan de color swatch card.

http://www.rangerink.com/products/prod_dyeink_distresspads.htm

Hier het voorbeeld wat ik ervan gemaakt heb. Ik heb ook direct m'n foamkussentjes op dezelfde kaart geplakt zodat ik precies weet welk kussentje bij welke kleur hoort...

1 opmerking: