woensdag 4 mei 2011

Eerste workshop bij Scrapbookzolder!

Workshop labels maken!

Tijdens deze 3 uur durende workshop maak je 8 labels met Tim Holtz technieken. Je leert werken met distress inkt, embossingpoeder, masks, stempels en meer… Je bent verzekerd van een leerzame middag en je krijgt de beschrijvingen erbij zodat je alles thuis nog eens kunt nakijken en oefenen!

Hieronder een impressie van de workshop:




  • Zaterdag 21 mei en zaterdag 11 juni
  • 13.30-16.30.
  • De workshop wordt gegeven door Anette van den Berg en Claudia Herwig.
  • Locatie Assen of nabije omgeving (definitieve locatie volgt zsm).
  • De kosten voor deze workshop zijn € 19,95. Dit is inclusief alle materialen, koffie/thee en lekkers.
  • Het is raadzaam je eigen basismateriaal mee te nemen zoals snijmat, snijliniaal, schaartje, etc.
Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar info@scrapbookzolder.nl.

We hebben een beperkt aantal plaatsen dus vol=vol.

Kun je niet op genoemde dagen maar wil je deze workshop wel graag volgen, neem dan contact met mij op via info@scrapbookzolder.nl

1 opmerking:

  1. Wat onzettend leuk dat de eerste workshop gaat komen. Het lijkt me een hele gave workshop!
    Ik zou heel graag komen maar moet beide datums werken.
    Ga nog even kijken of ik met iemand kan ruilen en dan geef ik het zo snel mogelijk door!

    BeantwoordenVerwijderen